Thursday, January 26, 2012

Kisah N00Bst3r

Salam,

Ini post pertama aku selepas lama aku buat blog ni. Tujuan aku buat blog ni adalah untuk memberi pendedahan kepada pembaca yang tidak tahu apa2 tentang sesuatu perkara. Jika di lihat daripada nama blog aku pun aku letakkan nama NOOB. Menurut wikipedia
"Newbie or noob or "'n00b"' is a slang term for a novice or newcomer, or somebody inexperienced in any profession or activity. Contemporary use can particularly refer to a beginner or new user of computers, often concerning Internet activity, such as online gaming[1] or Linux use.[2][3] It can have derogatory connotations, but is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment."
Sumber Wikipedia. Walaupun noob ini berkaitan dengan komputer tapi aku tidak akan membuat pendedahan mengenai bidang komputer sahaja. Oleh itu, mulai hari ini, aku akan membangunkan Blog ini dan di harap anda semua boleh belajar daripada pendedahan-pendedahan yang akan datang.

Sekian, Jumpa Lagi.

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About